Termékek Menü
0
   

Vásárlási feltételek (ÁSZF)

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján ( http://www.vikingcarp.hu ) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://www.vikingcarp.hu/vasarlasi_feltetelek

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: VikingCarp Magyarország Kft.

A szolgáltató székhelye: 4029 Debrecen, Domb u. 1.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@vikingcarp.hu

Cégjegyzékszáma: 09-09-027306

Adószáma: 25393765-2-09

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Debreceni Törvényszék Cégbírósága

Telefonszáma: +36/70-503-6616

Adatvédelmi nyilvántartási száma:

  • NAIH-90881/2015.
  • NAIH-90882/2015.
  • NAIH-90883/2015.
  • NAIH-90884/2015.
  • NAIH-90885/2015.
  • NAIH-90886/2015.
  • NAIH-90887/2015.
  • NAIH-90888/2015.
  • NAIH-90889/2015.

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft.

 A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.

A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu

A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu  

Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A jelen Szabályzat 2015.10.01. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

A Szolgáltató nem felelős bármilyen működési hibáért az internetes hálózatban, ami megakadályozza az webshop akadálytalan működését és a vásárlást, bármely szoftver nem megfelelő működéséért, bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményeiért, továbbá a Szolgáltató nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem áll az irányítása alatt.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek online vagy telefonon rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

A Szolgáltató bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a webshopon található termékek információit, leírásait valamint árait. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a megjelenített termékek elfogyásáért. A Szolgáltató bármely ajánlata csak a készlet erejéig érvényes.

Rendelés menete

Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba, vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

Felhasználó a megvásárolni kívánt termék(ek) darabszámát, valamint a típusát (szín, méret, súly, stb.) beállítja. FONTOS! Minden esetben a pontos "Típus" beállítása után a "Termék változat" sorban tudja ellenőrízni, hogy az Önnek megfelelő termék van-e kiválasztva. Mindenképp csak ezek ellenőrzése után rakja a terméket a kosarába!

Az elérhetőség sorban a termék készlet állapotát láthatja, amely az alábbi státuszúak le hetnek:

  • Raktáron: A termék raktárunkon van, akár másnapi kiszállítással eljuttatjuk Önnek.
  • Külső raktáron: A termék beszerzése 1-2 munkanap, amely a szállítási határidőhöz adódik.
  • 1-3 nap: A termék beszerzése minimum 1-3 munkanap, amely a szállítási határidőhöz adódik. Pontos szállítási határidővel kapcsolatban keressen bennünket!
  • 1-5 nap: A termék beszerzése minimum 1-5 munkanap, amely a szállítási határidőhöz adódik. Pontos szállítási határidővel kapcsolatban keressen bennünket!
  • 1-10 nap: A termék beszerzése minimum 1-10 munkanap, amely a szállítási határidőhöz adódik. Pontos szállítási határidővel kapcsolatban keressen bennünket!
  • Előrendelhető (a termék beszerzése akár 10 munkanap is lehet, amely a szállítási határidőhöz adódik)

Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termék(ek)et. Pontosan követni tudja, hogy mekkora összegben kell még vásárolnia, hogy a szállítása INGYENES legyen. (Az alábbiakban láthatja a pontos információkat.)

Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a webáruház jobb felső részén, a fejléc alatt a kosár ikonra, vagy a "termék" szöveges mezőre kattintva.

Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „Törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Ha ez nem történne meg, a „Frissítés” ikonra kattint a Felhasználó.

Fontos megjegyezni, hogy ha a Felhasználó rendelkezik beváltható kuponnal, akkor azt csak a kosár megtekintése során adhatja meg. A kupon azonosítójának megadása után a „Beváltás” gombra kattintva érvényesítheti kedvezményét, amely vagy egy százalékos, vagy egy fix összegű árcsökkentésre jogosítja. Amennyiben hiba történik a kupon beváltása során, a rendszer értesíti a Felhasználót.

Ugyanezen az oldalon láthatja a vásárló a várható szállítási költségét, amennyiben átlépi az ingyenes kiszállítási határt, abban ez esetben a díjmentes szállítás is feltüntetésre kerül.

A Kosár oldalon a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva jut a vásárló a pénztár oldalára, ahol meg tudja adni a vásárláshoz szükséges adatokat.

A vásárló bejelentkezik, amennyiben korábban már regisztrált a webáruházba, vagy regisztráció nélkül vásárol. A Szolgáltató a regisztrációs vásárlást ajánlja, hiszen így nem kell minden alkalommal megadnia az adatait a Felhasználónak. Lehetőség van továbbá Facebook, illetve Google+ profilok segítségével is bejelentkeznie, megkönnyítve ezzel vásárlási folyamatát.

Amennyiben regisztráció nélkül vásárol a felhasználó, megadja a kapcsolatfelvételhez, számlázáshoz és szállításhoz szükséges adatait. Ha a felhasználó bejelentkezve vásárol, akkor csak átnézi ezen adatokat és ellenőrzi a helyességüket, hiszen elképzelhető, hogy a legutóbbi vásárlás óta változtak adatai.

Felhasználó megadja a szállítási címet, majd a szállítási és fizetési módot, melyek részletesen fel vannak sorolva a következő pontban a költségekkel együtt.

A felhasználó áttekinti a rendelését az utolsó rendelés összesítő pontban, ahol tételesen fel vannak sorolva a termékek, mennyiségek, (egység)árak, a rendelés nettó részösszege, az ÁFA mértéke, a bruttó részösszeg, a szállítási/fizetési mód és költsége, illetve a rendelés bruttó végösszege. Az összesítő adatok alatt tudja megjegyzését leírni, amelyet velünk, vagy akár a futárral szeretne közölni a könnyebb kézbesítés érdekében. A megrendelés leadása előtt a vásárlónak kötelezően el kell olvasnia és el kell fogadnia a „Vásárlási feltételek (ÁSZF)”-ben leírtakat. Nyilatkoznia kell, hogy a leadott rendelése írásos megrendelésnek minősül és fizetési kötelezettségnek minősül. A „Megrendelés” gombra kattintva véglegesíti és elküldi rendelését.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után a Szolgáltató azonnal tájékoztatja a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A Szolgáltató az elállási jogról szóló tájékoztatót, a garancia levelet, valamint a számla egy példányát, mely aláírás és bélyegző nélkül is hiteles, kinyomtatva odaadja, illetve elküldi a csomagban a Felhasználónak. Amennyiben a megrendelésről elektronikus számla készül, úgy az és az elállási jogról szóló tájékoztató a regisztrációkor megadott email címére kerül megküldésre a Felhasználó részére. Ha valami oknál fogva az elállási jogról szóló tájékoztató mégsem kerül elküldésre e-mailben, akkor az a „Vásárlási feltételek (ÁSZF)” menü „Elállási joga” pontjában is elolvasható. Amennyiben a Felhasználónak szüksége van kinyomtatott, aláírt, és bélyegzett számlára, akkor ezen igényét jelezze a rendelés végén található megjegyzés mezőben! Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Adatbeviteli hibák ellenőrzése és javítása: A megrendelési és regisztrációs folyamat során az adatok megadását követően a Felhasználó a „Tovább” gombra kattintva tud a következő pontra lépni. Ha a rendszer hibásan kitöltött, vagy hiányzó adatot észlel, akkor értesíti a Felhasználót, így lehetősége van a javítására illetve megadására. A Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

Szállítási módok

A felhasználó a neki legideálisabb szállítási módot a pénztár oldalon a pontos szállítási és számlázási cím megadása után tudja beállítani. A kiválasztás az adott szállítás mellett szereplő kis jelölőre való rákattintással történik. Egyszerre csak egy szállítási mód választható ki.

Amennyiben Felhasználó a megrendelt terméke(ke)t nem veszi át, Szolgáltató jogosult kiszámlázni Felhasználó címére a termék visszaküldésének költségét. Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a megrendelt terméke(ke)t át nem vevő Felhasználó részére megtagadja a további rendeléseket. Postafiókcímre és külföldre nem kézbesít a Szolgáltató!

A napi csomagzárásunk minden munkanap 13:00 órakor történik, amelyhez a lentiekben megadott szállítási időket kell számolnia.

Példa: Ha Ön hétfőn 13:00 előtt adja le rendelését, akkor DPD szállítási módot (szállítási határideje: 1 munkanap) választva a következő munkanapon, kedden kapja meg csomagját (amennyiben a termék raktáron van). Azonban, ha 13:00 után, akkor csak szerdán kézbesíti Önnek futárunk rendelését.

FONTOS! A vállalt szállítási határidők a csomag feladásától számított munkanapokban értendőek. Mindenképp ellenőrizze a termék elérhetőségét, amely befolyásolja a csomag elkészítésének idejét.

DPD házhozszállítás futárszolgálattal

A termékek szállítási határideje a futárszolgálatnak történő átadástól számítva 1 munkanap. A megrendelt termékeket a DPD segítségével juttatja el a Szolgáltató a Felhasználó otthonába, vagy akár munkahelyére.

A DPD a csomag feladását követő első munkanapon 8-17 óra között szállít a Felhasználó által megadott címre. Házhozszállítás esetén a Felhasználónak olyan szállítási címet kell megadnia, ahol általában napközben, 9 és 16 óra között is elérhető. Az adatainál a telefonszámát is meg kell adnia, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a DPD felvehesse a Felhasználóval a kapcsolatot. A kiszállítási értesítőt követően, melyet e-mailben és/vagy SMS-ben kap meg a Felhasználó, a csomagazonosító szám segítségével érdeklődhet a csomag állapotáról a DPD Tracking oldalán ( http://www.dpd.com/tracking_hu/%28lang%29/hu ). Az ügyfélszolgálat a 06-1/501-6200 telefonszámon érhető el munkanapokon 8-18 óra között. A csomagszállító szolgálat az alábbi weblapon is elérhető:

http://www.dpd.com/hu

A DPD házhozszállítás költsége bruttó ár, Magyarország egész területére vonatkozik és magában foglalja az alábbi tételeket:

  • utánvétkezelés költségét,
  • sikertelen kézbesítés esetén ingyenes másodszori és harmadszori kézbesítési kísérletet,
  • az értékbiztosítás díját 520 euróig
  • az elektronikus értesítést (e-mailben és/vagy SMS-ben) a csomag feladásáról és a kiszállításról, így a Felhasználónak lehetősége van átütemezni a kézbesítés napját.

A küldemények tömeg és mérethatárai:

  • a küldemények tömege maximum 50 kg lehet házhozszállítás esetén,
  • max. övméret 3 méter (maximum 1,75 méter hosszúság)
  • övméret számítása: 2 X szélesség + 2 X magasság + 1 X hosszúság.

Szállítási költség: 1290 Ft

25.000.-Ft feletti vásárlás esetén INGYENES!

(Ne feledje, ha nálunk előre kifizeti rendelését SOFORT Banking, vagy banki átutalás segítségével, akkor akár 300ft-tal is csökkentheti szállítási költségét!)

Pick Pack Pont átvételi pontra való szállítás

A Pick Pack Pont alternatív csomagküldő szolgálatával egy költség- és idő hatékony megoldást kínálunk a vásárlóknak, mellyel rendeléseiket egyszerűen, kényelmesen, napirendjük ritmusát szem előtt tartva vehetik át 240 település több mint 700 átvételi pontján, nyitvatartási idő alatt.

A pontok között találják az Inmedio és a Relay üzleteket, előbbiek megtalálhatóak a bevásárlóközpontokban, hipermarketekben, nagyvárosaink sétálóutcáin, utóbbiak pedig a főbb közlekedési csomópontoknál: MÁV, BKV, Volán társaságok, Budapest Airport területén, hétfőtől vasárnapig 08:00-20:00 óra közötti nyitva tartással. Továbbá a MOL, OMV, Avanti és Avia töltőállomásokat, melyek akár 00:00-24:00 órás nyitvatartási idejükkel, az autóval közlekedőknek, vagy az éjszakáig dolgozóknak jelenthetnek megoldást. Ráadásul számos helyen nemcsak kézpénzzel, hanem kényelmesen, bankkártyájukkal is fizethetnek. 2013 ősze óta szintén átvevőpontokkal rendelkező partnereink a Playersroom, Sportfactory hálózat, valamint a Playmax üzletei megtalálhatóak minden nagyobb plázában és bevásárlóközpontban. Szintén Pick Pack Pont partnerek a Co-op Star hálózat boltjai. Üzleteik révén a Pick Pack Pont minőségi szolgáltatásait immár mind a nagyvárosokban, mind a kisebb településeken élő vásárlók is igénybe vehetik.

A Pick Pack Pont kézbesítési hely kiválasztása egy interaktív térképen történik, ahol a „Kiválasztom” gombbal Ön beállíthatja az Önnek legideálisabb címet. Az „Info” gomb megnyomásával a csomagpontra jellemző hasznos adatokat (nyitvatartás, bankkártyás fizetés, stb.) láthatja.

A csomagok kiszállítási helyre érkezéséről e-mailben, illetve sms-ben küldünk értesítőt, melynek megérkezése után a küldemény átvételére egy választott időpontban 5 nap áll rendelkezésükre. A személyes átvétel nem csak kényelmes, hanem ugyanolyan gyors és biztonságos szolgáltatás, mint a klasszikus futárszolgálatok megoldásai. Amennyiben egy küldemény érkezésekor bizonytalan, hogy otthonukban tudnak-e tartózkodni, vagy egyszerűen szívesebben gazdálkodnának saját idejükkel, bátran válasszák a Pick Pack Pont szolgáltatását.

Pontos nyitvatartási időket és a boltokra vonatkozó egyéb információkat (például igénybe vehető fizetési módok) a Boltkereső alkalmazásban érhetik el. Küldeményeik állapotáról a Pick Pack Pont ügyfelek számára elérhető Csomagkereső alkalmazás felületén szerezhetnek folyamatosan frissülő információkat.

A Pick Pack Pont átvételi pontra való szállítás költsége bruttó ár, Magyarország egész területére vonatkozik és magában foglalja az alábbi tételeket:

  • utánvétkezelés költségét,
  • az értékbiztosítás díját 20.000Ft-ig
  • az elektronikus értesítést (e-mailben és/vagy SMS-ben) a csomag feladásáról és a kiszállításról, így a Felhasználónak lehetősége van átütemezni a kézbesítés napját.

A küldemények tömeg, érték és mérethatárai:

  • a küldemények tömege maximum 20 kg,
  • mérete maximum 60x60x60cm,
  • csomagok értékhatára: max. 150.000 Ft + ÁFA / csomag lehet.

A webáruház rendszere nem figyelmeztet a súly és méret korlát elérésére. Erről utólag - a rendelés feladását követően - telefonon vagy e-mailben értesítjük a vásárlókat. Ha Ön nem biztos csomagja súlyában és méretében, kérjük lépjen velünk kapcsolatba !

FONTOS! Minden olyan terméket, amelynek hossza meghaladja a 60cm-t (pl. horgászbot, viharkaró, merítőháló, stb.), nem tudunk Pick Pack Pontra szállítani! 

Szállítási költség: 990 Ft

25.000.-Ft feletti vásárlás esetén INGYENES!

(Ne feledje, ha nálunk előre kifizeti rendelését SOFORT Banking, vagy banki átutalás segítségével, akkor akár 300ft-tal is csökkentheti szállítási költségét!)

Személyes átvétel Debrecenben

A megrendelt termékeket átveheti személyesen is, elérhetőségeinken előre egyeztetett időpontban a Szolgáltató székhelyén (4029 Debrecen, Domb u. 1.), hétköznapokon és szombati napon.

( http://vikingcarp.shoprenter.hu/index.php?route=information/contact )

Költsége: díjmentes

Fizetési módok

A felhasználó a neki legideálisabb fizetési módot a pénztár oldalon a pontos szállítási mód megadása után tudja beállítani. A kiválasztás az adott fizetési mód mellett szereplő kis jelölőre való rákattintással történik. Nem minden esetben választható az összes fizetési mód. A Felhasználó csak az előző lépésnél kiválasztott szállítási módnál elérhető fizetési eszközöket látja. Amennyiben az adott szállításnál nem elérhető a kívánt fizetési mód, úgy kérjük válasszon más szállítási módot. Egyszerre csak egy fizetési mód választható ki.

SOFORT Banking - Azonnali fizetés

Fizessen biztonságosan és egyszerűen a megszokott internetes bankoláshoz használt adataival, regisztráció nélkül! A SOFORT Banking minősített fizetési rendszer, mely maximális biztonságot nyújt. Adatai mindvégig tökéletes biztonságban lesznek, mivel a fizetés a SOFORT AG levédett fizetési felületén történik, és nem a kereskedő oldalán. Az adatátvitel 256 bites AES titkosítással védett összeköttetéseken keresztül történik. Maga a SOFORT AG nem tárolja a személyes adatait, mint pl. internetes bankoláshoz szükséges bejelentkezési adatokat, vagy a tranzakciót jóváhagyó kódot, csupán végrehajtja a tranzakciót, mint technikai fizetési szolgáltató. Az online banking hozzáférési adatai, valamint a tranzakciót jóváhagyó kód soha nem láthatók sem külső fél, sem a SOFORT AG munkatársai számára. Annak érdekében, hogy a SOFORT AG tartósan garantálja adatai biztonságát a TÜV Saarland rendszeresen ellenőrzi és tanúsítja a folyamatokat.

Fizetés folyamata egyszerű és biztonságos:

Tekintsen meg egy bemutatófilmet és győződjön meg a SOFORT Banking nyújtotta előnyökről:

Költsége: díjmentes

Ha vásárlása során Ön ezt a fizetési módot választja, akkor 200Ft kedvezményt kap tőlünk ajándékba. A kedvezmény a rendelés leadás végén kerül jóváírásra.

Banki előre utalás

Ha nem szeretne a futárnak készpénzzel fizetni, lehetőség van banki utalásra is. Ebben az esetben a rendelés végösszegét a csomag kiszállítása előtt, előre kell átutalnia az alábbi bankszámlára. Kérjük, hogy az utalás közlemény/megjegyzés rovatába írja bele a rendelése azonosítóját és a nevét a könnyebb beazonosításért.

Az átutaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett neve: VikingCarp Magyarország Kft.

Kedvezményezett bankja: OTP Bank Nyrt.

Adószám: 25393765-2-09

Cégjegyzékszám: 09-09-027306

Kedvezményezett számlaszáma: 11738008-20902423-00000000

Kérjük, hogy a megrendelése ellenértékét csak az e-mailben megküldött visszaigazolásunk után utalja át számlánkra, miután mi ellenőriztük, hogy a termékek szállítását biztosítani tudjuk.

Költsége: díjmentes

Ha vásárlása során Ön ezt a fizetési módot választja, akkor Pick Pack Pont esetén 200Ft, DPD házhozszállítás esetén pedig 300Ft kedvezményt kap tőlünk ajándékba. A kedvezmény a rendelés leadás végén kerül jóváírásra.

Utánvétel

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot. Ebben az esetben a csomag átvételekor a futárnak, vagy nekünk kell kifizetnie a rendelés ellenértékét a választott "Szállítási mód"-tól függően. Átvételkor csak készpénzben lehet fizetni.

Pick Pack Ponton való csomag átvételkor lehetőség van utólagos fizetésre is. Ebben az esetben a csomag átvételekor az ügyintézőnek kell kifizetnie a rendelés ellenértékét. Több átvételi ponton is biztosítjuk a bankkártyás fizetést, azonban ezt ellenőrízze az Ön által előző "Szállítási mód" menüpontban kiválasztott hely információinál!

Költsége: díjmentes

A megrendelések feldolgozása és teljesítése

A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy a rendelése milyen állapotban van, illetve mikor tudja teljesíteni megrendelését, amennyiben a termék nincs raktáron.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Elállás joga

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát:

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  • olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  • nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  • lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címén leadni. Utánvéttel küldött csomag átvétele - az eljárás menete miatt - nem lehetséges.

Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.

Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el:

http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:304:0064:0088:HU:PDF

Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

Jótállás, szavatosság

Kellékszavatosság

  • Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

  • Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

  • Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

  • Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

  • Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

  • Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

  • Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

  • Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

  • Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

  • Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

  • A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
  • A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet! Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

  • Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

  • Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

  • Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

  • Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

A szavatossági igény esetén történő eljárás

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Vegyes rendelkezések

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

Panaszkezelés rendje

Az áruház célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu

Panasza esetén lehetősége van az alábbi békéltető testülethez fordulni:

  • Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
    Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
    Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
    Fax száma: (76) 501-538
    Név: Mátyus Mariann
    E-mail cím: b kmkik@mail.datanet.hu
  • Baranya Megyei Békéltető Testület
    Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
    Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
    Telefonszáma: (72) 507-154
    Fax száma: (72) 507-152
    Név: Dr. Bodnár József
    E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu
  • Békés Megyei Békéltető Testület
    Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
    Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
    Fax száma: (66) 324-976
    Név: Dr. Bagdi László
    E-mail cím: bmkik@bmkik.hu
  • Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
    Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
    Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
    Fax száma: (46) 501-099
    Név: Dr. Tulipán Péter
    E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu
  • Budapesti Békéltető Testület
    Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
    Telefonszáma: (1) 488-2131
    Fax száma: (1) 488-2186
    Név: Dr. Baranovszky György
    E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
  • Csongrád Megyei Békéltető Testület
    Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
    Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
    Fax száma: (62) 426-149
    Név: Dékány László, Jenei Zoltán
    E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu
  • Fejér Megyei Békéltető Testület
    Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
    Telefonszáma: (22) 510-310
    Fax száma: (22) 510-312
    Név: Kirst László
    E-mail cím: fmkik@fmkik.hu
  • Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
    Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
    Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
    Fax száma: (96) 520-218
    Név: Horváth László
    E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu
  • Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
    Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
    Telefonszáma: (52) 500-749
    Fax száma: (52) 500-720
    Név: Dr. Hajnal Zsolt
    E-mail cím: info@hbkik.hu
  • Heves Megyei Békéltető Testület
    Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
    Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
    Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
    Fax száma: (36) 323-615
    Név: Pintérné Dobó Tünde
    E-mail cím: tunde@hkik.hu
  • Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
    Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
    Telefonszáma: (56) 510-610
    Fax száma: (56) 370-005
    Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
    E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu
  • Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
    Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
    Telefonszáma: (34) 513-010
    Fax száma: (34) 316-259
    Név: Dr. Rozsnyói György
    E-mail cím: kemkik@kemkik.hu
  • Nógrád Megyei Békéltető Testület
    Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
    Telefonszám: (32) 520-860
    Fax száma: (32) 520-862
    Név: Dr. Pongó Erik
    E-mail cím: nkik@nkik.hu
  • Pest Megyei Békéltető Testület
    Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
    Telefonszáma: (1)-269-0703
    Fax száma: (1)-269-0703
    Név: dr. Csanádi Károly
    E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
    Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
  • Somogy Megyei Békéltető Testület
    Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
    Telefonszáma: (82) 501-000
    Fax száma: (82) 501-046
    Név: Dr. Novák Ferenc
    E-mail cím: skik@skik.hu
  • Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
    Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
    Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
    Fax száma: (42) 311-750
    Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
    E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu
  • Tolna Megyei Békéltető Testület
    Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
    Telefonszáma: (74) 411-661
    Fax száma: (74) 411-456
    Név: Mátyás Tibor
    E-mail cím: kamara@tmkik.hu
  • Vas Megyei Békéltető Testület
    Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
    Telefonszáma: (94) 312-356
    Fax száma: (94) 316-936
    Név: Dr. Kövesdi Zoltán
    E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu
  • Veszprém Megyei Békéltető Testület
    Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
    Telefonszáma: (88) 429-008
    Fax száma: (88) 412-150
    Név: Dr. Óvári László
    E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu
  • Zala Megyei Békéltető Testület
    Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
    Telefonszáma: (92) 550-513
    Fax száma: (92) 550-525
    Név: dr. Koczka Csaba
    E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja:
http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html

Online vitarendezési platform:

Ha valaki panaszt kíván tenni egy vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, nem kell feltétlenül bírósághoz fordulnia. Választhatja az alternatív vitarendezést. Alternatív vitarendezésnek tekinthető minden olyan eljárás, melynek révén a vitában álló felek peren kívül rendezhetik jogvitájukat. Ez azt jelenti, hogy a vevő felkér egy semleges harmadik felet – hivatalosan bejegyzett vitarendezési testületet –, hogy közvetítsen a vevő és a vevő által bepanaszolt kereskedő között. Különböző típusú vitarendezési testületek léteznek (közvetítők, választottbíróságok, ombudsmanok, békéltető testületek, fogyasztóvédelmi panaszbizottságok stb.), melyek egymástól eltérő módon járnak el: megoldást javasolhatnak panaszával kapcsolatban, előállhatnak mind a vevőre, mind a kereskedőre nézve kötelező megoldással, vagy egyszerűen csak egy asztalhoz ültetik a vitás feleket abból a célból, hogy kölcsönösen elfogadható megoldást találjanak. Az alternatív vitarendezési eljárások általában kevésbé hivatalosak, olcsóbbak és nem annyira időigényesek, mint a bírósági eljárások.

A platform itt elérhető:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm…

A honlap használatáról bővebb infó itt: http://www.bekeltet.hu/…/296-Online-vitarendezes-ingyen-gyo…

Adatvédelem

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon:

http://www.vikingcarp.hu/adatkezelesi-tajekoztato

Letölthető dokumentumok

Vásárlási feltételek (ÁSZF) VikingCarp.pdf

Elállási jog nyilatkozat VikingCarp.doc

Elállási jog nyilatkozat VikingCarp.pdf

Panaszfelvételi jegyzőkönyv VikingCarp.doc

Panaszfelvételi jegyzőkönyv VikingCarp.pdf